zaterdag 5 januari 2013

Valentijn

Hallo iedereen,

Het kaartje van vandaag heb ik gemaakt voor de challenge die bij Krea2day loopt tot 28 januari.
De opdracht: maak een Valentijnskaart waarop minstens 1 hart verwerkt is (stempel of stans). Zoals je kan zien is mijn kaartje gemaakt in de niet zo traditionele Valentijnskleuren.














Gebruikte materialen:
- Kraft karton van Joy
- Papier van Maja Design
- Mal van Noor Design 6002/0149
- Mal van Joy Crafts 6003/0005
- Creatable LR0106
- Label en randje zijn DooHickies van Magnolia 
- Plakparels, bloemetjes, kant, hoekje, charm















Het plaatje is een digi van Krista Smith (Saturated Canary) en is ingekleurd met Copic markers.
Ik moet wel zeggen dat de kleuren in het echt mooier zijn dan op de foto.

Ik hoop dat het een beetje in de smaak valt  en verder wens ik jullie nog een hele fijne avond.

Groetjes,
Nans


3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Nans.
    En nog bedankt voor je reactie op mijn kaart.

    Fijne dag,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nans

    Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt. ik kwam je tegen op Krea2Day en ben meteen volger van je geworden. Ik doe ook mee met de wijdstrijd, leuk he? Succes, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen