zondag 27 januari 2013

Kaartje van toen

Hallo allemaal,

Welkom Ans. Heel fijn dat je mijn blog wil volgen. Aan de anderen ook welkom natuurlijk en ik wil iedereen nog bedanken voor de lieve reacties. Ik lees ze altijd met veel plezier.

Het kaartje van vandaag heb ik enkele maanden geleden al gemaakt. Bij de opstart van Het Canary Blog kon je een gratis digi aanvragen speciaal door Krista gemaakt voor het nieuwe blog. Je had wel de verplichting om er een kaartje mee te maken. Aangezien ik toen nog geen blog had heb ik dit nog niet kunnen laten zien. Daarom even dit berichtje met het kaartje van toen.

































Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Fijne zondagavond nog.
Groetjes,
Nans

8 opmerkingen:

  1. Hallo Nans,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    En wat leuk met dat gras.

    Fijne avond,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig lief kaartje. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nans,
    WOW.. dit is echt een superlief kaartje..de digi heel mooi ingekleurd..wat mooi de tulpjes..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leukevkaart geworden! Mooi gemaakt!

    Groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOO wat een mooie kaart heb je gemaakt, schitterend ingekleurd en zulke mooie details, prachtig.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, Nans. De kleuren springen eruit, heel mooi ingekleurd en schitterend papier (is precies iets speciaals of vergis ik me). De details zijn prachtig.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik het me goed herinner heb ik dit papier bij Boekenvoordeel gekocht. Het is redelijk stevig en het glanst behoorlijk. Er zaten een stuk of 5 kleuren in het pakketje.

      Groetjes,
      Nans

      Verwijderen