zaterdag 1 februari 2014

Winnaars candy!!!

Hallo allemaal,

Zoals beloofd maak ik vandaag de 2 winnaars bekend van mijn blogcandy.
Natuurlijk zou ik jullie allemaal een prijsje willen sturen en ik gun het ieder van jullie,
maar zo werkt het niet hé.
Eerst dacht ik, ik neem mijn leeftijd.... maar zoveel deelnemers waren er niet haha.
Dus heb ik mijn zoon en dochter een getal laten kiezen en de 2 corresponderende reacties winnen een mal.
Mijn zoon heeft gekozen voor nummer 10 (omdat hij 10 jaar is) en dat is......................


Mijn dochter heeft gekozen voor nummer 18 (omdat ze 18 jaar wordt) en dat is ..................


Jolanda en Gerie, gefeliciteerd. Willen jullie je gegevens even doormailen op "nanscreablog@gmail.com" , dan komt de prijs zo snel mogelijk jullie kant op.

Groetjes,
Nans 

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Nans...je sta in mijn sidebar...dus las meteen jou berichtje...eerst dacht ik Nans heeft een mededeling over iets, hihi Dat had je ook, maar het was vandaag al de Candy dag! en laat ik nu door je dochters getal in de prijzen zijn gevallen! Ik ga je een mailtje sturen voor mijn adres en ben vandaag in jubelstemming hoor!! Dank je wel Nans!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hiermee wil ik de winaars hartelijk feliciteren groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda en Gerie, super voor jullie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gratulacje dla wygranych:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Renii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Gerie en Jolanda, wat fijn voor jullie.
    Nans ook bedankt dat je dit mogelijk gemaakt hebt, erg leuk.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedank dat ik mee mocht doen met deze candy, Nans. Geriie en Jolanda van harte gefeliciteerd met deze mooi candy.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Jolanda en Gerie! En Nans bedankt voor deze kans.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen