vrijdag 14 februari 2014

Easelkaart

Hallo allemaal,

Op deze Valentijnsdag is het mijn beurt om een extra blogpost te verzorgen op het blog van Joy!. Dit keer heb ik gekozen voor een easelkaart. Niet helemaal in de sfeer van Valentijn maar wel lief en romantisch.

















Als basis heb ik kraft 8089/0203 genomen. Daarop designpapier 6011/0303 uit het Shabby Chic blokje en gemat op gekleurd karton 6011/0701.


Het stempeltje van Sherri Baldy 6410/0901 heb ik met Memento zwart gestempeld op stempellinnen 6410/0100 en ingekleurd met Copics. De achtergrond is bewerkt met chalks 6200/0202. 


Links heb ik Bille's Circle 6002/0289 en Bille's Flourishes 6002/0264 verwerkt. Rechts de hartjesrand 1201/0006 van Lin & Lene.


De bloem is gemaakt met de Floral Flourishes 6002/0159 en het "paper blossom" papier 6100/0496, wat heel geschikt is voor het maken van je eigen bloemen. De vlinders komen van malletje 6002/0245 uit de serie Mery's Butterflies. Onderaan zie je één van de nieuwe mallen uit de serie Fantasy Flowers nl. de rand 6002/0268.


Op het voorste gedeelte zie je de 2 kleinste mallen van de nieuwe stencil "vlaggen" 6002/3005. De vlaggetjes zijn verhoogd opgeplakt met daarbovenop Fantasy krans 6002/0266. Hier en daar afgewerkt met plakparels. De tekst komt van clear stamp 6410/0021.

Zo ziet de kaart er dichtgevouwen uit. Voor de afwerking heb ik lint 6300/0222, brads 6030/0001, touw en nog wat plakparels gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven en wens iedereen nog een hele fijne Valentijnsdag.

Liefs
Nans

20 opmerkingen:

  1. Hoi Nans, je kaart ziet er inderdaad romantisch uit. Prachtig.
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Nans
    wat een mooie Easelkaart, en je hebt leuke bloemen gemaakt op je kaart ..En natuurlijk weer mooi ingekleurd.
    Ook wil ik je nog bedanken dat je mij zo geholpen hebt.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nans,
    Wat ziet je kaartje er prachtig uit, mooie digi en al de kleine bloemetjes zijn super, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtkaart.
    Mooi samengesteld en wat zijn die bloemetjes leuk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke romantische mooi easelkaart, leuk met al die superkleine bloemetjes en die andere die je zo mooi gemaakt hebt. Leuke details, ziet er weer geweldig mooi uit hoor.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nans,
    Wat een heerlijke romantische kaart heb je gemaakt maar vooral ook mooi. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Nans, met schitterende bloemen. Een lust voor het oog. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een prachtige roze kaart. Zo lief Ans.
    gr leny wim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk effect geet dat stempelingen. Ik heb ook nog zoiets liggen, moet daar maar naar kijken. Je kaartje is supermooi geworden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Nans, ik vind hem helemaal geweldig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sluit me helemaal aan bij Anita, supermooi je kaart en wat een werk al die kleine bloempjes...fijn weekend vast, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, daar zijn die mooie kleine bloemetjes weer...ik moet er nodig mee aan de slag, want het zijn bjoeties...maar de Olympische spelen wil ik ook graag volgen, hihi.
    Je kaartje is prachtig en wat een zachte uitstraling je afdrukje op het linnen. Een heerlijk romantisch kaartje en prachtige materialen heb je gebruikt!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje met superleuke details,dat heb je weer prachtig afgewerkt Nans.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Nans
    Wat is die weer mooi je kaart, ook de bloemen vind ik schitterend, Bestie is weer super mooi gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty Nans! Prachtige kleurtjes en schitterend gekleurd. Supermooie accentjes heb je gebruikt en samengesteld tot een schitterend geheel - een echt toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker een inspirerende kaart!
    Heel erg mooi hoe je alles hebt gecombineerd!
    Ook de stempel is prachtig ingekleurd!
    (Moet ook mijn copics weer eens gaan gebruiken...)

    Fijn weekend en een
    vriendelijke groet,
    Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat mooi!!! Heel veel moois op te zien. En veel werk aan gehad, denk ik.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende Kaart, Nans. Heel mooi gemaakt met mooi kleuren en details. Vond je het niet moeilijk op stempellinnen kleuren. Ik heb het ook een keer geprobeerd, maar dan met h2o twinkling. Ik vond het nog niet mee vallen.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een mooie kaart heb gemaakt,ik vind hem prachtig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen