zaterdag 8 februari 2014

Vintage met een borduurtje

Hallo allemaal,

Hier ben ik alweer met een toepasselijk kaartje voor de tijd van het jaar.
Op deze kaart heb ik stencil 6002/1104 van Erica geborduurd. Dat geeft toch net dat ietsje extra en is heel leuk om te doen. Als basis heb ik kraft karton 8089/0206 gebruikt en het DP komt uit het vintage blokje 6011/0302.

















De randjes zijn bewerkt met Distress Tea Dye. De bloemen zijn gestanst met de Floral Flourishes 6002/0159. De bloemhartjes zijn geknipt uit de stencil van Erica.
















Voor de tekst heb ik clear stamps 6410/0040 uit het thema Sending Love gebruikt. De rand bovenaan is Lin en Lene stencil 1201/0053. 
















Verder heb ik nog takjes 6002/0263 en 6003/0027 verwerkt en jute 6300/0501.
Deze kaart stond vandaag ook op het blog van Joy!Crafts.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en wens iedereen nog een hele fijne dag.

Lieve groetjes,
Nans

19 opmerkingen:

  1. wow wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik kijk mijn ogen uit.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooi kaartje.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Nans,
    Op het Joy! Crafts blog zag ik deze kaart ook al, ik dacht dat Ineke die gemaakt had, maar hij is van jou, wat een supermooie kaart, alles perfect gecombineerd, MOOI, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Nans
    deze is ook weer prachtig
    Zou je mij een email willen sturen.staat bij mijn Profiel
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Nans.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een kaart Nans!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nans
    Héél mooi is deze vintage kaart, alle past weer prachtig bij elkaar, mooie kleuren combinatie,
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren combi, en te gekke
    details, echt een schitterende kaart ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wauw Nans wat is je kaart schitterend, echt een beauty en zo mooi die kleurencombi oo, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker wauw wat een mooi kaartje.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend Nans...prachtige details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend kaartje Nans - prachtige kleurtjes en het borduurmalletje staat inderdaad heel erg leuk zo (reden om deze eens boven te halen ;)) - supermooie accentjes heb je verder nog gebruikt - ik vind het een toppertje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is beeldschoon gemaakt Nans.
    Zo'n leuk lief plaatje en allerlei mooie accentjes erbij, helemaal super.
    Liefs,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi kaartje geworden. Vind de kleurtjes ook leuk erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Echt een plaatje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Nans. Wat een geweldig mooie kaart. Leuke details .. Heel erg mooi gemaakt.TOP. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Nans, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en je andere kaarten ook ben even wezen surfen op je blog. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. Mooie kleuren.
    Je kaart is een plaatje om te zien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen