maandag 15 juli 2013

Sketch

Hallo allemaal,

We zijn weer terug van een heerlijke vakantie aan het Gardameer. Opstaan met 27° en gaan slapen met 27°. Lekker niks doen en gewoon genieten. Maar ja, mooie liedjes duren niet lang, morgen kan ik alweer aan de slag. Ook wel leuk alleen wat te snel. 14 dagen zijn zo voorbij hé.

En dan nu naar mijn kaart. Deze heb ik gemaakt volgens de sketch van Judith van de NKU  met als thema "zomerse kleuren".















Deze kaart laat ik ook nog meedoen bij Marianne's Design Divas (layer it up).

Toen ik thuis kwam van vakantie vond ik een envelop van Cynthia van Krea2Day met dit malletje. Omdat ik de vorige challenge via random gewonnen had mocht ik een mal uitzoeken. Leuk toch.










Verder wil ik jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige post en wens ik jullie nog een fijne dag. Geniet van het zonnetje zolang het er is.

Lieve groetjes,
Nans


21 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Geniet nog lekker na, het is hier ook goed toeven. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je vakantie alweer voorbij is Nans, maar wel heerlijk dat jullie zo hebben genoten, super. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, mooie uitwerking van de sketch ook, super.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    En wat een supermooie mal heb je gewonnen, hij is heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor en die mal die je hebt uitgezocht is super. Ik heb 'm ook en vind het echt een toppertje.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat aan je vakantie een eind is gekomen, maar hier in nederland is het nu ook heerlijk!
    Prachtige kaart heb je gemaakt en een hele mooie mal uitkozen!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nans
    Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad, kan je er weer met frisse moed tegen aan.
    Het is hier nu ook prachtig weer, je kaart is héél gaaf zo, mooi papier, leuke kleuren, de mal die je hebt uitgezocht is ook prachtig, we zullen hem binnenkort wel op een kaartje zien.
    Geniet nog even, want ja als morgen de arbeid weer roept.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een supermooi kaartje, ik vind hem helemaal geweldig, en je hebt er weer een bjoetie van gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nans,
    Wat een mooie kaart heb je gemakt, leuk de sketch uitgewerkt,jammer dat de vakantie al weer voorbij is..maar om bij thuiskomst zo'n mooie mal te hebben gekregen is ook wel erg leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooi kaartje Nance ik vind hem helemaal top,
    Gr. Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nans,

    Prachtige kaart.

    Ja, vakantie is zo snel voorbij. Zeker wanneer je een leuke tijd hebt.

    Proficiat met je prijsje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nans, Wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Alles wat leuk is, is snel voorbij. En bij het Gardameer Heerlijk. Mooie bestemming. Je kaart is erg leuk gemaakt. Volgens de sketch. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gemaakt, Nans. Mooie kleurtjes bij elkaar.
    Fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. En inderdaad 14 dagen vliegen voorbij.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat je vakantie alweer voorbij is. Maar gelukkig hebben we hier nu ook zomer weer dus een beetje het vakantiegevoel vasthouden.
    Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nans,

    Prachtige kaart heb je gemaakt en ik wens je met je gewonnen mal veel hobbyplezier, maar dat gaat vast lukken.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Iets wat leuk is is altijd snel voorbij, gelukkig hebben jullie het wel fijn gehad en is het nu ook lekker weer, wellicht kun je toch nog s'avonds na je werk heerlijk buiten eten of zitten.
    Je kaart is weer prachtig, rustig maar stijlvol. Leuke mal heb je uitgekozen trouwens.
    liefs Hanny♥
    htpp://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nans, weer gezellig in eigen land!
    Super dat je in de vakantie heel mooi weer had en nu kun je hier ook weer genieten van de zomer. Wel jammer dat het altijd zo snel voorbij is. Je kaart is weer een lekkere binnenkomer, mooi gedaan!! liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad - het gaat inderdaad veels te vlug.
    Schitterend stijlvolle kaart heb je gemaakt Nans.
    Veel plezier met je nieuwe aanwinst ;)

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart. Heel leuk gedaan met diverse stansen. En wat een prachtig malletje heb je gewonnen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card, love your choice of dies and the design, congratulations on winning this beautiful die and thank you for joining us over at Marianne Design Divas this month.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Nans nav de sketch. Je hebt er weer heel wat bijoznders van gemaakt. Nog gefeliciteerd met je mooie prijs.
    Heerlijk is dat he aan het Gardameer. Doet me aan oude tijden denken. Alleen ..... ik heb eens ... in dacht 1969 .... in Riva op 4 dagen na mijn hele vakantie daar in het ziekenhuis geleden.
    Daar kan ik een boek over schrijven hoe of dat daar ging.
    Later overgedaan in Cisano Bardolino.
    Helaas komt dat niet meer.
    Die lange stukken autorijden, jammen maar neen.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is weer een plaatje hoor, errug leuk gemaakt!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen