maandag 18 maart 2013

Hoera

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we een dagje naar Heesch geweest. Het was er gezellig druk en we hebben weer heel wat leuke demo's gezien. Mijn mandje was dan ook snel gevuld, maar ja af en toe mag je jezelf toch wel verwennen hé.
Het kaartje van vandaag is niet speciaal voor iemand bestemd, maar ik vond het leuk om nog eens met een paar Magnolia challenges mee te doen.








































Gebruikte materialen:
- mal 6002/0148 van Noor Design
- label, bloem en randje zijn van Magnolia
- Nestabilities Decorative labels 8
- creatable LR0130 van Marianne Design
- bloemenpons Nellie Snellen
- Tilda is ingekleurd met Copic markers
- kant, swirl, plakparels, Perlen Pen, hoekje

Deze kaart doet mee met:
- Time for Magnolia Challenge (challenge-05)
- It's a Magnolia Challenge (challenge-53-een-doily)
- The Dutch Magnolia Chickies (challenge 41)
- You, Me and Magnolia (challenge-9-verjaardag)

Dat was het voor vandaag. Fijne dag nog.

Groetjes,
Nans

20 opmerkingen:

  1. Hoi Nans,
    Super...is je kaartje, heel mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt met de mooie mallen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nans.

    Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuke stempel, mooi papier en mallen.
    Gewoon een heel mooi geheel!!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend lief kaartje heb
    je gemaakt, ik vind hem super ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een bjoetie Nans heel mooi gedaan...en uhhh natuurlijk mag je jezelf verwennen, ik ga binnenkort naar Rijswijk en ga precies hetzelfde doen.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Een kaartje voor je voorraad is ook nooit weg. En deze is zo leuk die kan je altijd sturen. Ik ben ook 1 keer in Heesch leuke winkel. Het is voor mij alleen te ver weg om elke keer te gaan. En wat zie je toch altijd weer leuke dingen in een hobbywinkel hé.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart zeg, en zo leuk die verstopte tag !!
    Dank voor het meedoen aan de challenge van DMCC !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie combinatie craft met roze! Groetjes, Nelelek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En niets zo fijn om af en toe jezelf verwennen met nieuwe knutselspulletjes, dan voelen we ons net een kind in een speelgoedwinkel, tenminste Aniet wel hoor. Ik vind je kaartje prachtig Nans, het is weer een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Nans. Wat een leuke kaarten maakte je de laatste tijd. Ik heb wat minder tijd gehad om te bloggen dus ik heb een hoop in te halen hier. Deze is een mooie en schattige kaart met mooie kleuren. Je lentekaart die doet helemaal naar de lente verlangen en je babykaart is echt schattig. De kaart met de derwent potloden is echt schitterend, deze is veruit mijn favoriet. Nu ben ik weer helemaal bijgewerkt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! En een geweldige stempel heb je gekozen voor onze feestelijke challenge bij DMCC. Mooi ingekleurd zeg!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O wow Nans, wat een super mooie kaart! En super bedankt voor de prachtige kaart die je me gestuurd hebt! Echt mooi!!Nogmaals bedankt!
    LIefs, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heyyy die Hanneke,

    Super zeg wat een leuke creatie. En zo mooi ingekleurd. blijft toch ook tof die copics.

    Groetjes,
    Neltine en Nijn hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart Nans. Tilda is erg mooi ingekleurd. Bedankt voor je deelname bij TFMC. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje!!! Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een feest-Tilda heb je gebruikt!!
    Mooie creatie en fijn dat je meedoet met DMCC
    Hoop je nog te zien
    Succes
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige vrolijke kaart
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart met leuke details.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Anneke.
    ps. in mijn vorige bericht had ik een behoorlijke schrijffout gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen