zaterdag 9 februari 2013

Winters

Hallo allemaal,

Toen ik in december dit blog startte had ik nooit kunnen denken dat ik er zoveel plezier zou uithalen. Eigenlijk had ik er al veel vroeger mee moeten beginnen maar ik zat steeds te denken, stel dat ik geen bezoekers heb, stel dat er niemand mijn blog wil volgen, stel dit en stel dat. En nu ik zie dat ik al 23 volgers heb ben ik toch wel superblij. Dus iedereen bedankt daarvoor, ook voor jullie reacties elke keer, en een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers Wendy, Ghea en Linda. Ik hoop dat we nog veel inspiratie kunnen uitwisselen.

En dan nu naar het kaartje van vandaag. Het is er nog een met een winters tintje, best nog wel toepasselijk want vanmorgen toen ik buiten keek zag alles weer wit.














Gebruikte materialen:
- Papier van Memory Box "Viola"
- Spellbinders Floral Doily Motifs
- Floral punches van Nellie Snellen
- Sneeuwvlokjes zijn ook van Nellie Snellen
- Creatable LR0135, LR0156

Dit kaartje mag meedoen met volgende challenges:
Elke kaart een feestje (uitdaging-153, schets + sneeuwpop)
GE-WE Hobbychallenge (challenge 10-wintercreatie)

Fijn weekend nog en vele groetjes,
Nans


9 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje. Het zijn mooie blauwe tinten.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig winterskaartje kleuren passen goed bij elkaar, mooi hoor !!!

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor Nans. Ik haal ook zoveel uit mijn blog, kan ik helemaal vrolijk van worden zelfs als ik me niet lekker voel. Dat is toch geweldig!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met mooie tinten. En tja voorlopig hebben we nog winter denk ik.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel mooi winters kaartje en een mooie uitwerking van de schets. Bedankt voor het meedoen bij EKEF!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk winterskaartje weer, wij hebben vandaag zelfs nog natte sneeuw gehad......
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt voor het blog van EKEF.
    Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.

    Lieve groetjes Noriko

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie winterse kaart, prachtige stans heb je gebruikt.

    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij GeWe hobby.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen