maandag 14 december 2020

Explosiebox "Voor jou"

Hallo allemaal,

Wat is de natuur toch mooi nu. Een prachtig kleurenpalet dat je nu met het mooie papierset Cruncy Leaves kunt nabootsen. Ik heb het gebruikt om een leuke explosiebox te maken. Hiervoor teken je de 4 doosjes over van een polybesastencil.


 
















De pompoenen zijn uitknipt uit het designpapier. Bovenaan heb ik de lampionplantjes verwerkt. Onderaan het lieve egeltje met een paddenstoel en wat herfsttakjes. 








































Op dit deksel is een plaatje uit het DP verwerkt en de kerstbloem met paddenstoelen en wat takjes.


















Op dit dekseltje heb ik de auto met foamtape opgeplakt. Deze is eveneens uitgeknipt uit het designpapier. Uit stempelsetje Love Letters heb ik deze tekst gekozen. Verder nog met de lampionplant afgewerkt.


















Ook hier is een plaatje verwerkt uit het papierset en de lampionplant. Ik ben echt fan. Deze past op zoveel thema's van kaarten en creaties. Echt leuk om in te kleuren, te vormen en hij lijkt net echt.


















En ook hier heb ik een leuke tekst gestempeld. Deze is gestanst met een mal uit het envelopsetje. 
Hieronder nog een overzichtje van het volledige project.














Gebruikte materialen:
6002/1516 Snijstencil Kerstbloem
6002/1531 Snijstencil Kersttwijgen en Mistletoe
6002/1541 Snij/embosstencil Lampionplant
6002/1579 Snij/embos/debosstencils Herfst Egel
6002/1606 Snijstencil Envelop
6005/0010 Polybesa Explosiedoosjes
6011/0660 Papierset Crunchy Leaves
6200/0241 Blending matten
6410/0538 Stempelset Love Letters
6500/0022-23 Foamtape

Fijn dat jullie even langskwamen en nog een prettige dag.

Groetjes,
Nans

1 opmerking:

  1. Prachtig dit explosiedoosje Nans...dat is een hele klus geweest deze creatie te maken, maar het resultaat mag er wezen
    echt een BEAUTY!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen