donderdag 21 februari 2019

Bloghop bij Joy!Crafts

Dag allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe bloghop.
Wat zijn er weer prachtige artikels uitgekomen en voor ieder wat wils.
Een aanvulling op de Tumble Friends, leuke voorjaarsstencils en stencils voor babykaarten. Teveel om op te noemen. Hieronder een overzichtje van al dat moois.



Bij een bloghop, hop je van blog naar blog en laat je bij iedereen een reactie achter. De dames die meedoen zijn: Ann, ikzelf, PetraAntoinetteAnke, Geertje, HenriĆ«tteSandra en Doris.
Ben je bij iedereen langs geweest ga dan terug naar het blog van Joy!Crafts en laat daar ook een reactie achter. Op maandag 25 februari wordt er een leuke prijs verloot. Hoppen jullie gezellig mee?

Deze kaart heb ik als voorbeeld gemaakt.


















Ik ben blij dat we terug met voorjaarskaarten kunnen beginnen. Vrolijke kleurtjes, bloemen, dieren, helemaal mijn ding. Op deze kaart heb ik o.a; gewerkt met de bloemenborder van Mery's en het mooie takje van Bille.




















Het papier komt uit de nieuwe babylijn. Zo zie je maar dat je dit ook voor andere doeleinden kunt gebruiken. Het plaatje heb ik in het Sketch Art vierkant geplaatst. Onder het labeltje heb ik de nieuwe filmpstrip verwerkt. Voor de afwerking nog enkele vlinders, wat bloempjes en een leuk katje.









Dit is het volledige materiaallijstje:
6002/0416 Labelvellen Vintage Baby Girl
6002/1133 Snij/embosstencil Gras met vlinders
6002/1219 Snij/embosstencil Mery's Bloemenborder
6002/1232 Snijstencils Filmstrips
6002/1243 Snijstencils Sketch Art Big Square
6002/1249 Snijstencil Bille Flower
6011/0577 Papierset Liefde voor Franciens Katten
6011/0604 Papierset De Kabouter
6011/0606 Papierset Vintage Baby Girl
6200/0234 Paper distresser
6371/0001 Katoenen vlinders klein
6371/0003 Katoenen vlinders met kant
6500/0022-23 Foamtape
8089/0234 Kraft wit

Veel succes iedereen.

Groetjes,
Nans





19 opmerkingen:

  1. Helemaal geweldig, wat een voorjaar op deze kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk lentesfeertje is dit. Zo kleurrijk! Ik krijg er zin in.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke kaart, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie vrolijke lentekaart heb je gemaakt Nans. Het katje springt er ook mooi uit zo. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart!!! Het geweldige babypapier heb ik al aangeschaft....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aach ik denk, wat een lieve voorjaarskleurtjes. Daar wordt ik al blij van en wat heb je er wat moois van gemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig. Wat een vrolijke lentekaart. Ik vind dat takje en de babylijn echt mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super fleurig kaartje heb je gemaakt Nans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful spring card! I love the details and the colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prchtige kaart is het geworden klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk voorjaarsgevoel geeft deze kaart. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal vrolijk wordt je ervan he als je weer met lentespulletjes bezig kan....weg winterblues. Goed gelukt met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het echt een super vrolijke kaartšŸ˜šŸ˜ Heerlijk om weer voorjaarkaarten te aan maken idd, de collectie is dan ook weer super leuk. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card...love the colours and all the details.

    BeantwoordenVerwijderen