dinsdag 24 april 2018

Securit Chalkboard Tags

Hallo allemaal,

Dit is de eerste keer dat ik handlettering probeer en ik moet zeggen dat het mij wel bevalt. Gelukkig zijn deze tags afwasbaar en dus herbruikbaar zodat ik wat kon oefenen.





















In het setje zitten 10 tags en een chalkboard marker. Dan ben ik op Pinterest op zoek gegaan naar leuke letters en tekeningen. Na wat geoefend te hebben is dit dan het resultaat en het is zeker voor herhaling vatbaar.

















Ik gebruikte hiervoor onderstaand setje van Joy!Crafts (art. 8200/0124).
8200/0124

Fijn dat jullie even langskwamen en nog een prettige en creatieve dag gewenst.

Groetjes,
Nans

1 opmerking:

  1. Heel gaaf deze chalkboard tags Nans
    en handig dat je ook nog kan wissen zo kan je lekker oefenen...mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen