donderdag 8 februari 2018

Hugs&Kisses

Hallo allemaal,

Voor deze tag heb ik het leuke setje clear stamps met kolibries van Joy!Crafts gebruikt. De basis heb ik overgetekend van maskstencil Marrakech. Met diverse inkten heb ik dan de tag een kleurtje gegeven en her en der bloemen gestempeld en centraal een mooie kolibrie.





















Twee bloemen heb ik gestempeld, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met foamtape. Verder heb ik nog verschillende polybesastencils gebruikt om het label te bewerken. Je vindt ze allemaal in de collectie van Joy!Crafts.





















Daarna heb ik uit zwart kraft een matje gesneden iets groter dan het label en met een zwarte marker stippellijntjes aangebracht. Verder nog een leuke tekst erop en je label is klaar.

















Materiaallijstje van Joy!Crafts:
6002/0824 ATC Polybesa Spinnenweb/regen
6002/0846 Polybesastencil Wolkjes
6002/832 Polybesa stencil Marrakech
6004/0011 C&E Stencil + clear stamp typewriter
6200/0222 Inkt blending tool
6200/0241 Blending matten
6410/0464 Clear stamps Hummingbirds
6500/0023-24 Foamtape
8011/0700 Stempelinkleurpapier
8089/0241 Kraft zwart
Brushmarkers

Fijn dat jullie weer even langskwamen en nog een prettige dag.

Groetjes,
Nans


2 opmerkingen:

  1. Prachtige tag,Nans.Mooie achtergrond en een hele mooie kolibri stempel.

    Groetjes,sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende tag Nans, zo mooi die achtergrond gemaakt en die prachtige kolibri is echt de blikvanger...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen