dinsdag 15 januari 2013

Vintage

Hallo allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgers Marga, Nadia en Eve. Ik ben heel blij dat jullie mijn blog gevonden hebben.

Het kaartje van vandaag heb ik voor de verjaardag van mijn moeder gemaakt.
















Gebruikte materialen:
- creatable LR0128, LR0116, LR0156
- knipvel is van Marianne Design
- het labeltje is van GO-Kreate
- het papier is van Eline's Winterhuis
- mal MFD020 Nellie Snellen
- verder nog kant, bedeltje en bloemen

Dit kaartje wil ik graag laten meedoen met:
- Nederlandse Kaartenuitdaging (challenge 34, thema verjaardag)
- Live and Love Crafts (challenge 7, vintage)
Scr@p-Cards (challenge 41)

Een hele fijne avond nog.

Groetjes,
Nans



8 opmerkingen:

  1. Hallo Nans,
    Mooie vintagekaart heb je gemaakt voor je moeder.

    Fijne avond,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Nans. Heel fijn papier en een mooi plaatje. Ik zag net bij Scrap-Cards challenge blog dat de uitdaging een kaart is met kant en knopen, minstens 2 knopen. Ik heb daar nog nooit me gedaan maar het kaartje van u voldoet wel. Veel succes met de challenges.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Nans

    Gefeliciteerd met je moeder en met deze prachtige kaart is ze vast erg blij, heel mooi gemaakt.
    liefs hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij super mooie kaarten, Nans...ik ben ineens volger geworden, dan mis ik zeker geen creaties van jou.

    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart!!!! Prachtig gemaakt zeg. Zo leuk en echt om te genieten.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scrap-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in mooie kleuren. Die roze accenten zijn erg mooi.
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt
    Ik ben volger van je geworden en ben benieuwd wat voor mooi,s je nog meer maakt.
    Ik vind je witte kaart ook erg mooi.
    Gr Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Nans!
    Oh this is such a wonderful vintage creation, stunning colorcombi and so many gorge deets. The vintage image is beautiful!

    Thanks for joining us at LLC :)
    Hugs, Louise

    BeantwoordenVerwijderen